Mina gener...


Jag rensade ur bokhyllan i vardagsrummet och hittade, längst ner i en låda, en bebisbild på mig (ja, ett visst antikvärde måste det ju ha ;P)

Jag frågade Vidar vem han trodde att det var och fick svaret:
"Leya..."
Nääää... Vidar, vem är det på kortet, frågade jag igen och höll upp det bredvid mitt tryne...
"Vidar..."
Men nej... Vidar, vem är det??
"Men mamma, det är ju ett pakeeet..."

Och ja, det är det ju :D Han sket fullständigt i min gissningslek och fokuserade på det istället ;D


Men ja, om man anstränger sig som fan så kanske man kan gissa sig till vem hans mamma är? ;)

   

Det gäller väl damen också? Men man får nog titta jävligt noga för att se likheterna ;P


Kommentarer
Postat av: Therese

Underbart.. Ljuvligt kort på en liten Lotta!

Och ja... det är ingen hemlighet att barnen är VÄLDIGT lika sin mor! Kram!

2010-11-16 @ 11:00:27
URL: http://maravilhosas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0