Left-overs...


Min söta mamma har gjort en rensning och jag som är alldeles för nyfiken för mitt eget bästa ville ju givetvis gå igenom grejerna hon skulle lämna till Second Hand. Vad jag hittade? Min mormors gamla glajjer från the great 70's, of course! (Men nej, det borde inte vara nåt "of course" ;P )
Jag testade givetvis, och insåg ganska snabbt att optikernm hon gick hos på den tiden borde fått kicken illa kvickt, för inte nog med att han överhvudtaget tagit hem bågarna, vilket i sig måste inneburit ett sällan skådat synfel, så hade han även fixat till en jävligt usel slipning av glaset... Billig fylla it is!! ;D



Tjejen på bilden vill helst vara jävligt anonym.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0