Färg-update


Fick spader på att min nya hårfärg tvättas ur på nolltid! På en månad har jag lagt i nya pigment tre gånger... Färg första gången och tonande inpackning de andra två... Den sistnämnda håller ca.8 tvättar, men sliter å andra sidan inte på mitt redan trasiga hår...

Men så var det dags för färg igen...

Före:


Den här vansinnesutväxten har jag inte ens reflekterat nåt nämnvärt över, förrän jag höll upp håret så här ;D


GrisNils behöver skydda allt som skyddas kan när färgtuberna tas fram ;D


I med färgen...


Matrix SoColor 7C...


...+ 3%ig väte...


Efter...


Sen blev jag så jävla trött så jag gick och la mig... Då kom Leyan och ville mysa :)


...sen ville hon gå igen :D "Hej då mamma..."

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Det blev en jättefin färg som resultat =) Nu blev jag också sugen på att ändra hårfärg, så får det bli :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0