Sponsored by....


...VIANOR...

Här köper jag massa skitsnygga kläder och accesoarer och annat, allt för att ha välklädda, fina ungar. Och så kommer C hem med reklam...

Ungarna vart superlyckliga, givetvis :) Jag tyckte också det var kul...tills de ville ha kepsarna på sig till dagis. Men mammahjärtat kan inte säga nej, utan det är ju bara att tänka på att "Well, jag slipper se det iaf" ;P


Keps, nyckelband runt halsen och en Nokian Tyres-reflex runt handleden. Skitbra grejer, det säger jag inget om... Men hade jag bara fått 5 min på Överby så hade jag lätt kunnat svänga ihop detsamma, fast snyggare ;P

Well, Leyans keps matchar iaf hennes gröna pärlor i håret ;D


Och efter att ha sett de här ljuvliga bilderna på världens sötaste ungar så undrar man ju vad sjutton Vianor ska med Arne Weise-reklamen till när de kan använda sig av mina ljuvliga, vandrande reklampelare istället istället ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0