Trötta barn...


Jag vet inte riktigt vad som har hänt med mina barn, men de har den senaste veckan varit helt slut, fullständigt utmattade och skittrötta...

Här har de båda somnat i soffan...



Här har Leyan somnat sittandes på pinnstolen på kontoret... Ja, hon somnade medans Vidar spelade Pettson och Findus. Tokfian :D


Leyan har somnat efter dagis varenda dag... I måndags sov hon när jag kom till dagis, varken jag eller personalen fick liv i henne... Till slut fick jag lånat en vagn att köra hem henne i, hon vaknade på väg hem - då hade hon sovit i en timme... Sen sov hon två ggr till den eftermiddagen/kvällen innan hon somnade kl.22... Sen har det fortsatt varenda kväll... Stackars, trötta barn :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0