Nattsällskap

Den här fina ungen har flyttat in i dubbelsängen, och Calle har flyttat in i våningssängen ;D
Vidar verkar vara i nån period just nu där han tydligen inte kan sova någon annanstans än hos mig, och helst ska jag gå och lägga mig samtidigt som honom. Sen sover vi som klistrade vid varandra hela natten :D
Egentligen borde vi säkert försöka få in honom i hans egen säng igen, men samtidigt, vafan, hur länge är de så här små och sällskapssjuka? Man får passa på att mysa medans man kan, för en vacker pubertetsdag så kommer han rata mamman och då kommer jag banna mig själv för att jag ens tänkte tanken på att flytta in honom i hans egen säng ;D
Och eftersom inte Calle riktigt fixar att sova med både mig och Vidar i sängen (han hävdar att det beror på våran sovstil, att vi tar mycket plats, en sådan bild kommer längre ner) så tar han chansen att få sova ut i fred på nedre plan i våningssängen, utan att riskera att bli utsparkad ur sängen :D

Kolla här vad gôtt ongen har planat ut :D

Här var vi ganska små båda två, och tog inte särskilt mycket plats, men alla växer väl - Vidar på längden och jag på bredden ;P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0