Bra för egot...


Vidar är verkligen en mästare på att höja mitt ego :)

"Mamma, jag älskar dig hjärtat..."
"Du är min hjärta, mamma..."

Han smyger fram och pussar på mig när som helst, om jag så står och tar på mig skorna, lagar mat, sminkar mig, äter frukost... Så kommer det en puss på armen, en puss på munnen, på kinden, eller så drar han upp tröjan och pussar mig på magen eller ryggen... Han är verkligen en riktig goding :)

Men det charmigaste ever måste väl ändå vara det här:

Bland favoritleksakerna på sängbordet trängs Buzz Lightyear x 2, vattenglaset, Jerka, nattlampan, Bamse, katten Jansson, och... ett kort mig! :D Jag var 6år och det var fotografering på Lekis. Jag tänkte ställa bort det i samband med barnrumsrenoveringen, men Vidar ville tvunget ha kortet kvar... Gulleunge att placera mamma bredvid favoritleksakerna :) Jag står nog ganska högt i kurs hos det trollet :D


Nice, va? ;)



Kommentarer
Postat av: Dryden

Man blir ju lite tårögd. :)

2011-01-28 @ 22:03:25
URL: http://www.dryden.se
Postat av: Charlotta

Ja, jag började också nästan grina när jag såg kortet... Stilpolisen hade låst in mig på livstid, och frisören borde åka på samma straff.... ;)

2011-01-28 @ 23:49:10
Postat av: Kajsa

naw... va gullig han är ;)

2011-01-29 @ 12:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0