Naglar


Bästa Lena har fixat mina naglar - igen :D

Jag fick bryt till slut. Varenda nagel gick åt skogen, och plötsligt blev jag bara fumlig och hade ingen koll what so ever på händerna, så jag dängade i fingrar och naglar i det mesta och knäckte nästan varenda en...
Till slut kunde jag inte ens låsa upp garageporten utan att knäcka en nagel. Då fick jag nog och mmsade Lena, som givetvis fixade och trixade så jag har finaste naglarna igen - dock inte särskilt långa... Men jag ville ha bort längden och se hur det känns att vara naturlig - och det kunde man ju aldrig tro om mig ;) MEN, med mina klena fes-naglar så håller de ju inte för nånting.... Så vi har förstärkt dem med ett tunt lager acryl så att de ska hålla sig iaf ett litet ett tag ;D

Anyway.... Vi satsade all in på svart :) På några naglar blev det även några stjärnfall med några stenar i rosa, grönt, vit och beige. Kanonfint, and I just love it!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0