Tomterött??

Ibland undrar man verkligen vart fan skvallerpressen hittar sina färgblinda medarbetare?!

Den här bilden hittade jag på Klick!, och jag funderar faktiskt på att skicka ett mail till redaktionen och fråga vad de har för färginställning på datorn egentligen?! Huvva... Eller så är jag bara jävligt arbetsskadad...


Cher, 64, har pyntat sig själv – genom att pensla håret tomterött. Vad tycker du om sångerskans nya julfrippa?

Tomterött??? What?! Den som skrev det här borde få sparken - omgående!!
Morot? Coppar? Anything!! Men fanimej inte tomterött!!

DET HÄR är tomterött!


...och i mina arbetsskadade frisörögon så är det en JÄVLA skillnad!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0