Shoppingfynden


Jamen eftersom jag är king på att fynda kläder så måste jag ju givetvis visa upp mina senaste kap ;D

Här kommer bilder på mina jackor som jag fyndade i helgen.
Den korallröda hittade jag först, och tyckte att Vafasen, skitsnygg jacka ju! Rea och allt! Perfekt!
Tyvärr hade jag lite ont om tid så jag åkte in dagen efter igen, och på vägen funderade jag även över en grön jacka jag hittat... Alltså, färg, jag vill ju ha färg! Men wtf, grönt funkar ju så jävla bra på hösten, korall funkar ju ändå bäst på våren... Så när jag kom till butiken så provade jag den korallröda igen, och så provade jag den gröna.... Och så provade jag den röda... Och den gröna... Och så såg jag skylten "Ta 2, betala för 1. Gäller all rea" Men så jävla perfekt! Varför ska man alltid behöva välja mellan allt? ;)
Så jag fyndade dessa två jackor för 449:-
Ord.pris för båda: 1498:-
Det är vad jag kallar fynd! ;D


Äh, framifrånbilden blev ju inte så jävla bra (jag skyller på fotografen ;P)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0