Delad vårdnad...


Vidar har praktiskt taget flyttat in i vårt sovrum, och tagit plats i dubbelsängen. Skitmysigt, givetvis! :) Men att få in en tredje person i dubbelsängen innebär ju att man får dela på mer än täcke, kudde och madrass... Jag och Vidar har numera även delad vårdnad om sängbordet...

Men nej, jag vet inte riktigt varför det står 3(!!) vattenglas på sängbordet... Kanske för att jag glömmer att ta ner glaset jag haft under natten, sen tar jag med ett nytt upp varje kväll, och till slut står jag nere i köket och stirrar in i det tomma glas-skåpet och undrar vart fan alla glasen tar vägen!? ;P

Vi kräver ungefär lika tung litteratur både jag och Vidar, han kör på Bamse, jag kör på Elsas Mode :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0