På önskelistan



Mors dag
närmar sig med dunder och brak! Tokfort går det ju! Hur jag vet det? Därför att jag, varje år, i samband med Leyans födelsedag påminns om att jag firade min andra mors dag på BB (och det är dessutom bara de två första gångerna som de masat sig iväg och bjussat på ett paket eller två ;), så de ligger onekligen efter by now ;P ), och vad passar då bättre än att smälla upp en önskelista, för mina barn att se, så de vet vad de ska låna pappans kort till, för att köpa finfina presenter till sin världens bästa mamma som ett bevis på deras uppskattning ;)






...och så vill jag ju givetvis ha en förstoring på bilen som heter v.37 som är tagen 3veckor innan Vidar föddes :)

bilder lånade från www.amandaegilsson.com
www.bluebox.se
www.broarne.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0