Barn gör inte som man säger...

...barn gör som man själv gör...

Och Leyan verkar oneklign ha lärt sig av den allra bästa ;)
Så här duktig är hon på att fota sig själv med min mobil :)


Att man ska hitta sin egen stil och skita i att se ut som alla andra, har hon tagit fasta på (ja, nu säger jag emot min egen rubrik, I know), vilket märktes väldigt väl just den här dagen när hon dansade ner från övervåningen, SKITSTOLT och överlycklig över att ha rört runt i garderoben och valt kläder helt själv...


Så här kan det se ut när mamman fotar sig själv...


och...


och...


och...



...man kan tydligt se vart hon fått sin fototalang från ;)
(man kan även se, skittydligt, att jag har uppenbara problem med byte av frisyr och färg ;P )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0