Det tar aldrig slut...

Jag fick veta för en stund sedan att jourläkarhelvetesfanskapet har haft någon sorts överläkarposition på vårdcentralen på orten där jag växte upp. Ett högt uppsatt pucko! Det innebär ju alltså att han har ganska många års erfarenhet av yrket och att han borde veta att det inte är barnet som bestämmer om man ska utföra undersökningen eller ej, utan läkaren och föräldrarna.
Jag minns inte vad han heter... Men jag ska fråga mamma, han kanske var lika puckad när det gällde mig. Jag var ju tydligen ett öronbarn, hade jag otur så råkade jag också ut för världens sämsta läkare...

Ja, jag tänker gnälla och kräkas över det här tills Vidar är frisk.... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0