Lördagen i bilder

Jag jobbade mellan 10-16 men när jag kom hem tändes grillen och sen var det bara myys :-)


Vi passade på att äta ute





Efter maten blev det stollerier i hängstolen som jag fick i mors dagpresent när jag låg på BB med Leylia...









När dom tröttnat på hängstolen så lekte de i sitt nya Pippi Långstrump-hus. Leylia tyckte att det kunde vara ett mysigt ställe att tillbringa natten i för när vi bar in huset vid läggdags så tog hon vällingflaskan och kröp in till Pippi, Lilla Gubben och Herr Nilsson.

Medans Vidar flyttade in i Pippi-huset så...


...tränade Leylia balansgång vid sandlådan.


Under tiden fick jag chansen att ha hängstolen för mig själv...


....tills Vidar upptäckte att jag hade "tagit hans plats" och ville komma upp... När jag sa nej så blev han så här arg:


Mammahjärtat tycker ju ändå det är mysigt med en Skrutt i knät, även om det blir aningens trångt och obekvämt i just hängstolen.


Under mina fem egna minuter i stolen hann jag fota mina fötter. Fråga mig inte varför. Förmodligenf ör att jag är totalsåld på mitt blålila nagellack :-D


När barnen tittade på dagens sista film så intog jag hängstolen med en kall öl:


Vi trodde iaf att barnen tittade på tv, men det visade sig istället att tomten kommer tidigt i år :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0