I brist på annat....


Dagens
Klädsel:
Behå och trosor.
Frisyr: Nytvättat, plattat och fullständigt hopplöst!
Låt: Fergie / Big girls dont cry. Mutya Buena / Real girl. Gwen Stefani / Sweet escape. Rihanna / Umbrella.
Vill ha: Ett jobb.
Tråkigaste: Allt jag vill göra som jag bara inte hinner med.
Roligaste: Calle

SENASTE PERSON SOM:
Sov i din säng och när: Leylia sover där nu.
Såg dig gråta: Barnen
Fick dig att gråta:
Fick dig att börja skratta: Calle
Du gick på bio med: Calle. Vi såg Pirates of The Carribbean sommaren 2006
Du gick på stan med: Mamma
Skickade ett e-mail till dig: Sara
Skickade ett sms till dig: Sara ville berätta att hon älskar mig :-)

FAVORIT:
Rum i huset: Vårt sovrum och Vidars färgglada rum.
Typ av musik: Mest Winnerbäck. Mtv. Rix.
Parfym: Ralph Lauren / Ralph. The Body Shop / White Musk.
Månad: September, Oktober.
Mat: Halvstekt ryggbiff. Smördegsinbakad fläskfilé.
Dricka: Latte.
Godis: Jelly Beans
Tidning: Allt i Hemmet, Föräldrar och Barn.
Film: Underbara Älskade.

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:

Gråtit: Nej.
Köpt någonting: Ja, kläder till barnen i vanlig ordning.
Varit sjuk: Nej.
Sjungit: Ja, jag sjunger Winnerbäck för barnen varje dag  :-)
Sagt "Jag älskar dig": Ja.
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: Ja.
Träffat någon ny: Nej. Träffar bara Calle och barnen. Och mamma. Haha!
Saknat någon: Ja.
Kramat någon: Ja. Vidar.
Ätit: Ja, alldeles för mycket, som vanligt. Det kallas missbruk.

EXTRA FRÅGOR:
Vad är du mest rädd för: Att aldrig få nåt jobb. Haha!

Vem hatar du verkligen: Jag hatar ingen. Jag tycker mindre om däremot. Verkligen.
Varit kär: Ja, varje dag! :-)
Har du ett jobb: Ja, jag är mammaledig till två barn under två år och det är mer än ett heltidsjobb ;-)
Gillar du att ha folk omkring dig: Om jag gillar folket i fråga, fast jag gillar att vara själv ibland också.
Är du ett hälsofreak: Hahaha! Det enda är väl att jag försöker äta nyttig mat och undvika Max, Mc D, Burger King och pizza.

Är du ensam nu: Nej. Calle och Vidar tittar på Laban, Leylia myser i våran säng.
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Ekorrn satt i granen. Suck.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0