Underligt

Jag har fått massa knepiga idéer om att förändra en massa saker, helst med en gång.
Jag har blivit besatt av tanken på att byta namn. Efternamn.
Alltså, hur knäppt är inte det då....


Jag har hamnat i nåt shoppingtillstånd som jag bara inte kan ta mig ur... Jag har blivit besatt och kan inte släppa tanken på linnet och jackan. Jag måste köpa det! Men det räcker. Sen är jag klar. Då överlever jag fram till vintern.
Och nya skor. Men inte just nu.

Suck. Jag vill åka och handla nu. NU! Jag ska allt se till att vi kommer iväg imorgon, vi behöver ju ändå handla mat och blöjor, och klädbutiken ligger ju vägg-i-vägg :-)

Natti.


Kommentarer
Postat av: Marja

Vilka idéer du har. :) Nästa gång tar jag med dig på Liseberg så åker vi bara Jukebox hela dagen!

2007-08-22 @ 10:41:35
URL: http://marjasoder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0