Julklappar

Jajemän, julklapparna är fixade. Alla är dock inte inköpta, men vi har en lista.
Vidars och Leylias julklappar är taken care of.
De som redan finns med på listan över "väntar på att bli shoppade och undangömda till julafton" är David, Joel, min mamma och Calle. Resterande är inte bestämda än, men jag har kommit med tokbra tips! :-)

Mina julklappar vet jag tyvärr inget om än :-/ 
Men (jag trodde aldrig jag skulle säga det här)  m i n a  julklappar är inte så noga, hellre en grej som känns personligt utvald för just mig än tjugoelva paket som är inhandlade bara för att man ska ge bort saker på julafton.
Dessutom kommer jag ha fullt upp med att öppna barnens paket, och det är ju det som är det roligaste! Sen ska vi leka hela kvällen och hela natten med alla spännande "tryck-och-spela"-leksaker :-D

Well. Barnen sover, och när Leylia vaknar till så ska jag gå och slänga mig i bingen jag med :-)

God natt, hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0