Separationsångest

Trots att inget är helt bestämt än, så drabbas jag av sån otrolig separationsångest!
Jag ska klippa mig i helgen och att Vidar skulle vara hemma med Calle var redan bestämt, och Leylia skulle följa med mig och barnvakten. Nu är planerna ställda på ända. Jag föreslog för Calle att han och Leylia skulle följa med mig och att Vidar kunde stanna hos farmor och farfar om det vore okej för dom. Men då föreslog Calle istället att båda barnen kunde stanna hemma med honom. Jag tolkar det som att han inte har någons törre lust att sitta och vänta hos frissan och sedan kuta runt i den ena affären efter den andra med mig ;-) Leylia går det ju ingen nöd på, det är mig det är jobbigt för :-D Hur ska jag kunna överleva flera timmar utan att ha Leylia hängandes i tuttarna på mig!? Jag drabbades av sån sjuk separationsångest!
Jag har ju redan börjat få separationsångest för dagen då det är dags att lämna mina bebisar på dagis, och det är nio månader kvar tills dess! ;-)

Kommentarer
Postat av: Dryden

Klipp strängen, det blir enklare att vara ifrån varandra då. ;)

2007-11-22 @ 21:15:42
URL: http://www.dryden.se
Postat av: Kajsa

det kanske blir jätteskönt med några fria timmar? sen kan du gosa halvt ihjäl dig när du kommer hem och uppskattar kvällen ännu mer? :)

2007-11-23 @ 02:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0