Våga vara ful!

så här ligger det till:
Jag behöver ett par skor, stövlar, kängor - kalla det vad du vill. De ska vara enkla att hoppa i, de ska funka ihop med vilka byxor man än väljer - snortighta jeans, leggings, baggy mysbyxor. Och: de ska vara v a r m a! Så jag kom att tänka på den geniala, men dock skitfula, idéen: UggBoots! Skitfult, skitenkelt, skitskönt! Ingen snörning, inga spännen, ingenting! Bara att köra ner fötterna och gå ut! Så enkelt ska det vara när man ska ut och leka med barnen. Då har man inte tid att snöra, dra, spänna, knäppa och allt vad det är. Fort ska det gå! Jag har snygga skor och stövlar. Men måste man vara snygg när man ska ut och kräla runt i snö, gräs och grus med barnen? Jag tycker faktiskt inte det. Det kan vara jävligt skönt att bara få vara ful ibland.
Våga vara ful!

Vilket är det fulaste, men mest praktiska plagget (ink. skor) du vet?

Kommentarer
Postat av: Kajsa

uggisarna är ju rätt inne, inte så fula heller väl? då tycker jag jättespetsiga stövlar e fulare. uuuh. alla går ju i uggs, jennifer aniston exempelvis, hon är då rakt inte ful med sina uggisar. nääe. jag kan knappt komma på ett praktiskt plagg som är fult. tycker tom att min juicy-mysdräkt e rätt gullig. hängslebyxor e fult iofs. ser ut som att man e gravid när man har sådana, för enligt mig så är det ett sånt plagg man bara får ha när man är med barn. hehe

2007-11-16 @ 16:46:01
Postat av: Charlie

hihi..
inget klädesplagg men...
har skaffat mig en Ford Ka idag...
inte snygg för fem öre. Bara fulsöt, men jäklar var billigt det kommer bli att köra...

2007-11-16 @ 22:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0