Idéerna sprutar ur öronen på mig!

Jävlar, jag fattar inte vad som hänt? Har jag slagit i huvuet hysteriskt hårt? Eller är det bara nattliga äventyr som ger mig energin tillbaka?
Hur som helst: Nu har jag skitmycket idéer om allt och inget och energin har inget slut! Jag rensar bland kläder, mina och barnens, jag städar, organiserar om och röjer överallt! Barnens kläder sorteras i rosa / blått och neutrala nyföddkläder, storlekar - you name it! Mina kläder sorteras i höst / vinter, vår / sommar, bortskänkes och så har min enda förälder fått en egen hög att gå igenom. Guud så skönt när man har koll på saker och ting! Var sak på sin plats liksom :-)
Idéerna och inspirationen sprutar ur öronen på mig och jag vet snart inte vart jag ska göra av alla tokigheter jag kommer på! Calle blir så där lagom less ;-) "Lyft av den dörren, måla det, slipa det, hämta det från vinden, ställ upp det på vinden (dit upp går jag nämligen inte själv, aldrig i livet! Det kryllar av råttfällor och skit, och det kryper i hela kroppen på mig bara Calle drar ner trappen... Uuuuh!)".
Tänk om man alltid kunde vara sån här och ha idéer och lösningar på precis allt! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0