Utmaning

Jag har svarat på frågorna, nu är det din tur :-)

Hur svarar du i hemtelefonen?
"A, Lotta" eller "Hallå?" (Jag måste komma på nåt bättre och roligare)
Hur svarar du i mobiltelefonen?
"A. Lotta". (Men fan vad tråkig jag är!)
Ringer det mycket till dig?
Haha! Nej, det är ingen som vågar ringa hit. Bortsett från telefonförsäljare, men då säger jag att dom stör och så ringer dom aldrig igen.
Ringer du mycket?
Ja, till mamma. Minst fyra gånger om dagen.
Vem ringde du senast?
Mamma. (Som sagt. Haha!)
Hur mycket pengar har du?
Vem frågar?
Senast kramat och när?
Vidar, för nån minut sen.
Antal timmar sömn inatt?
Sammalagt eller i ett sträck? Oavsett så har jag ingen aning.
Sov du ensam?
Nej. Jag och Leylia sov i Vidars säng.
Vem sov du hos senast?
Leylia, i Vidars säng.
Vem sov hos dig senast?
Leylia, i Vidars säng.
Vem vet mest om dig?
Calle och mamma.
Vem vet du mest om?
Vidar och Leylia.
Vad ser du fram emot?
Att få sova en hel natt, i ett sträck. 23-08
Vad vill du ha just nu?
Choklad. Snordyra praliner.
Vem hånar du?
För familjefridens skull så nämner jag inga namn.
Vem längtar du mest efter?
Min morfar. Han missar alldeles för mycket och jag hade behövt honom här.
Vem vill du helst slippa?
För familjefridens skull så nämner jag inga namn.
Vem stör du dig på?
Jag lägger ingen energi på sånt trams.
Vem vill du sova bredvid inatt?
Calle, det var längesen.
Vilken buss åker du oftast?
24. Men jag undviker bussar nu för tiden. Människorna som åker luktar äckligt.
Vilken årstid är det nu?
Underbara höst
Anser du dig själv snygg?
Ja, vissa dagar. Ganska många dagar faktiskt.
Har du varit kär?
Ja
Är du kär nu?
Ja
Är du en bra partner?
Bättre kan man omöjligt hitta.
Har någon varit otrogen mot dig?
Vad spelar det för roll idag?
Har någon varit otrogen mot någon , med dig?
Ja.
Har du varit otrogen?
Jag var jätteung och dum.
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad?
Jag stannar hemma.
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Ja
Vad åt du senast?
Frukost i hyfsat lugn och ro vid köksbordet. Oftast blir det på stående fot vid diskbänken med en liten bebis på armen och en stor bebis som hänger i benet.
Är du polare med grannarna?
Polare vore väl att ta i. Men dom är himla trevliga :-)
Har du varit på ett party?
För hundra år sen, ja.
Har du varit utomlands?
Ja.
Var är dina syskon just nu?
I Östersund.
Vilken tid gick du upp imorse?
07:30
Vad gjorde du kl 2 inatt?
Sov som en gris.
Vad är det första du gör på morgonen?
Knaprar piller, äter All Bran med mjölk, dricker te och avslutar med kaffe.
Vad ska du göra efter det här?
Städa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0