Fredag

Man upphör då aldrig att bli förvånad. 
De som själva säger sig vara personer som aldrig baktalat någon och som aldrig ljugit om eller för någon annan kan ju köra upp nåt nånstans, rent ut sagt.
Och säger man sig ha fakta, helst "vetenskapliga bevis" (hahaha!), så borde man väl ändå se till att ens "fakta" och "vetenskapliga bevis" stämmer (åtminstone så att det stämmer lite, lite) med vekligheten?
Mycket ska man tydligen ha hört innan öronen trillar av.... Jag hoppas att mina öron trillar av någorlunda snart för jag orkar inte höra så mycket mer skitsnack.

Jag pratade med Robert idag. Jag var pratsjuk och behövde småprata lite, det händer alldeles på tok för sällan.
Han är för rolig, går upp kl.5 för att träna istället för att ha sovmorgon! Jag blir trött och får träningsvärk bara av att höra talas om'et :-D

Skördedagar i Brålanda i helgen. Fasen, det var längesen jag var på det där. Senast var när jag fortfarande bodde där och det är över 8 år sen. Hoppsan då!

Jag har verkligen hamnat i en galet bra familj! (Bortsett från min egen, bestående av mamma, Robert och Daniel.)
Jag har fått chansen att få leva tillräckligt nära för att få veta hur det är att ha en riktig kärnfamilj! En familj som vet att ta vara på varandra, ställa upp för varandra och aldrig nånsin gå bakom ryggen eller toksvika varandra. Hela familjen är fantastisk, det finns inget undantag.

Well, well. Jag ska väcka Calle som i vanlig ordning har slocknat inne hos Vidar :-D Sen ska jag nog hoppa i snarken :-)

Natt, natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0