Mys-pys

Idag har vi måndagsstädat i vanlig ordning. Tyvärr syns det inte längre när kvällen kommer och Calle kommer in genom dörren. Så vill man hinna känna av "nystädat"-känslan så gäller det banne mig att vara snabb, för den försvinner lika fort som Vidar springer, och för att vara knappt två år så är han snabb :-D

Efter middagen gick vi på promenad. Det var himlans mysigt. På med de nya regnjackorna, mössa, stölvar och varma kläder och sen ut och plaksa i vattenpölarna. Jag och Vidar plaskade (vi var de enda med stölvar) i nästan varenda vattenpöl vi såg, fast jag plaskade nog mest.
Sen ville han gå till farmor och farfar, men då sa jag att vi kan gå dit imorgon och säga grattis till farbror David :-)

Imorgon ska vi baka persikopaj, det blir smaskens det :-)

Well, nu ska jag kurera huvudet med en alvdeon och sängen, så.... Natti då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0