Onsdag

Måste ju bara avslöja hur det gick igår med telenor, och comviq och allt vad det var.
Jag ringde Telenor. Jag fick vänta i 4 minuter medans killen i andra änden sökte efter mitt mobilnummer. Han hittade inget.
"Är numret registrerat?"
Eeeh, ja, för typ en månad sen!
Jag fick i uppdrag att ringa Comviq för att se så att registreringen blivit korrekt.
Men hänvisa mig vidare bara, GÖR DET!!!
När jag väl kom fram till Comviq så "måste man säga att man vill att numret ska synas när man söker på det."
Men damn it! Tror dom på fullaste allvar att folk registrerar nummer för att vara anonym!? "Om ungefär tre dagar bör det vara ordnat." Men så suveränt bra då! Inkompetenta *****************!
Så. Om tre dagar kan jag återigen ta kontakt med Telenor för att byta operatör. Och sen är det bara att vänta...igen.
Gissa om jag var dödstrött i huvudet igår!

Det är ju som bara en enda jäkla röra allting. Hela min tillvaro är rörig. Jag måste skaffa mig nån sysselsättning, träffa folk. Ska jag kanske försöka hålla liv i mina relationer live istället för via telefon och dator?
Nåt måste ju som hända snart, nåt BRA, som blåser lite liv i min tillvaro.
Jag har tappat bort några viktiga saker på vägen och efterlyser nu:
Energi
Tighta relationer
Fun
Tid
Inspiration

Men jävlar vad pessimistiskt jag låter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0