Psykbryt

Min dag - so far.
Vi vaknade tidigt, myste några timmar och sen knallade vi iväg till affären. Jag fyndade ett par "mys-framför-teven-byxor", ett par rosa :-) Och när jag kom hem och tog upp dom ur paketet så var det hål i dom. Vafan! Alltså, jag packar inte ner ungarna i vagnen en gång till för att gå tillbaka för en sån bagatell. Egentligen borde jag gjort det, jag vet.... Hålet var fes-litet och det funkar att nästa ihop för hand, jag ska ju ändå bara ha dom här hemma framför teven liksom.
Vidar fick i sig mat när vi kom hem igen och så tog jag med mig barnen upp för att bädda ner de små liven för en middagslur. Och gissa vad som händer då.... Snickarjäveln -som jag inte hört ett ljud ifrån på många, många dagar (arbetsdagar alltså)- börjar hammra!!! När jag skulle lägga barnen. Hur bra gick det tror ni? En vild gissning... Vidar tittar på Aladdin och Leylia tittar på björnarna i taket.
Jävla snickare! Gör färdigt ditt förbannade jobb nångång så vi kan få lite lugn och ro! Det skulle vart färdigt i slutet på maj, slutet på juni, slutet på juli, slutet på augusti... Och nu är det tamejfan snart slutet på september och du är fortfarande kvar!!! Gaaaaah!! Jag kommer få psykbryt!
Vad har jag gjort för att förtjäna det här egentligen? Kan jag verkligen ha varit så jävlig att jag gjort mig förtjänt av det här?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0