September

1/9
"Det är den första dan på hösten!"
Jag har tittat alldeles för mycket på Nalle Puh och "Jakten på Christoffer Robin". Hahaha!
Imorse körde dom "Doctor Snuggles" på barnkanalen! Jag ringde Daniel för att förmedla detta. Robert vågade jag inte ringa med tanke på att han förmodligen jobbade jäklarns sent igår och sov nog vid den tiden.

Jag har frisserat mormor idag. Det gick smidigare att vara här faktiskt. Det verkade som att hon tyckte det också.
Vi gick upp vid 8 imorse. Det har förmodligen inte hänt på hundra år att vi tagit oss upp så himla tidigt på helgen. Hahaha! Eller jo, när jag jobbade på Burger King och körde helg.

Winnerbäck släpper nya skivan den 26/9! Det är utan tvekan dagens viktigaste nyhet! :-) Så om det är så att nån vill överraska mig i slutet på månaden så är det bara att införskaffa skivan :-D
Idag var vi på Överby en sväng, jag shoppade åt tösen och mig själv. Äntligen hänger jackan här hos mig istället för i butiken! :-)

2/9
Igår kväll trotsade vi regnet och knallade över till Calles föräldrar och grillade mammut-steak. Jäklar vad gott det var! Det sjuka är att varje gång vi äter där så äter jag som om jag aldrig fått nån mat förut. Hahaha!
- Hur stavs mammut? Med ett eller två m? (Jag)
- Utalar du det mamuuut eller mammut? (Calle)
- Okej då. Men stavs det med ett eller två t? (Jag)
- Utalar du det mammuttttt eller mammut? (Calle)
- Men vafaaan..... Jajaja, jag fattar.... (Jag)
Hahahaha!

Idag fick jag panik och ångest över att klockan hade hunnit bli 8:40 innan Vidar väckte mig... Det är illa. Man vänjer sig fort.
Vi ska åka till Överby idag igen :-) Det här är min lyckohelg! :-D
David fyller år på tisdag, så vi ska dit på middag ikväll (igen). Han har redan fått födelsedagspresenten, men det känns onekligen himla fånigt att komma dit tomhänt, så vi ska åka och inhandla nåt mer. Det är det roligaste jag vet, att göra slut på pengar :-D


Jag har läst massa roliga saker de senaste dagarna. Bl.a. läste jag intervjun med Leif GW Persson i gårdagens GT. Hahaha! Han är ju hur kul som helst!
OCh så läste jag Ronny Olovssons krönika "Förtrollad av James Brown" i Söndag 19-20 augusti. jisses vad jag skrattade! Calle trodde jag hade blivit knäpp. Men han skriver ju bara SÅ bra! :-D


Familjeliv finns inte längre. Det är skönt att bara ha en sak att ägna sig åt här. Tid och energi har jag alleldes för lite av ;-)

Daniel www.dryden.se,  hoppas tandemhoppet gick bra! :-)

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0