Uppe före tuppen.


Idag vart vi upp före tuppen. Så tidigt har jag inte gått upp på länge, riktigt länge.
Vidar var hos tandläkaren för första gången. Det var mest info till mig och Calle, men när jag berättade vem min mamma är så kändes hon att det nog inte behövdes så mycket info längre. Haha!

Igår kväll kollade vi på Kim. Han var med på teve. "Upp till kamp". Det är skitbra reklam! :-D

Jag har åkt på en dunderförkylning. Igår var det inte så himla farligt, snorig och lite hostig, mest rivig i halsen. men idag kan jag knappt andas! Halsen är helt fucked up och huvudet värker. Stackars, stackars mig....

Persikopajen jag gjorde igårkväll levde inte alls upp till förväntningarna. Recept suger! Det stämmer ju aldrig! Jag ska göra om receptet massor tills nästa gång. idag funderar jag på att göra en ananaspaj. Vi får väl se hur det blir med det :-)



Well. Jag la ut en bild på Vidar, men den är jätteborta. Jag kom på mitt misstag och nu kommer jag inte lägga ut fler bilder på vare sig mina barn eller mig och Calle. Bilderna kan så lätt hamna i jättefel stadsdel (vitsigt värre med rim och allt. Haha!). Bilder levereras istället via msn vid förfrågan.
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0