Fredag

Jäklar vad jag ligger efter! När bloggade jag senast liksom?! Den 18:e....

Det har hänt mycket sen sist. Jag har shoppat halvt ihjäl mig. Jag har lånat hem mina två favoritbågar från optikern. Idag lånade jag hem två par toksnygga skor till Calle och två par till Leylia. Calles var för små. Typ två storlekar.... Jag kom ihåg att det måste vara höga-vrister-vänliga. Men när det ena tar plats så försvinner något annat ur minnet. Alltså jag har nog Sveriges sämsta minne. Jag tror faktiskt det.

Idag var det inne en lustig kund. Klockan var 16:20 och kunden var på jakt efter en tid för klipp och sling. Idag. IDAG!? Men jeeeeses, my name is not Blixten. Det är säkert. Jag skulle kunna berätta allt, men jag orkar inte. Lustigt var det iaf....Lustigt på ett "skratta-ÅT-inte-MED"-sätt.
Imorgon är jag ledig. Det ska bli skönt. Mamma kommer svängen om. Jag ska sy gardiner. Jag ska leka med barnen, det är det jag helst vill det är lördagens viktigaste to-do.

Jag är aptrött! Det blir sängen om en stund. Jag har lite tvångstankar om att klippa till gardinerna med en gång.... Jag måste göra mig kvitt tvångstankarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0