Charmtroll

Nu har knattarna badat, Vidar sitter i nu och Leylia är färdigbadad. Vi blåste såpbubblor i badkaret och gissa om dom älskade det! :-D
Mina charmtroll! Jag knockas av deras söta nunor och kärleken svämmar över, mer än ibland börjar jag gråta - bara för att jag älskar dom så!

Idag har jag upptäckt ett charmtroll till! Kajsa! Människan kan verkligen konsten att dela ut komplimanger! Så många komplimanger som jag fått av henne idag har jag nog inte fått sammanlagt under hela min livstid! Söthöna! Dig skulle jag behöva ha en pratstund med varje dag när jag vaknar :-D

Nu ska jag återgå till mina sötungar, vi ska baka kladdkaka :-)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

ja men det kan du få! jag kan ha jourtimme varje dag om det är så, det finns få människor som är så intressanta som du! blir bara mer nyfiken på dig :)

2008-02-28 @ 20:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0