Dagens roliga x2

Jag dammsög övervåningen efter Calles framfart med gipsskivor igår. När jag skulle ändra från matta till golv på dammsugaren så klämde jag skinnet på undersidan av stortån. Det gjorde ont som aldrig förr! Men med två knattar runt benen så klämde jag ur mig: "Jäklarns sablarns..... SKOGSTROLL!" Skogstroll liksom. Vad fick jag det ifrån? Skratta gjorde jag iaf :-D

Igår gjorde Vidar något himla komiskt. Calle öppnade kylen och skulle ta fram en yoghurt till Vidar. Den ena efter den andra (jordgubb, blåbär, hallon...) blev ratad, så Calle lyfte upp Vidar för att han skulle få välja själv ur hyllan i dörren.... Men valde han någon yoghurt? Nej, han valde leverpastejen i hyllan över. Sedan ville han ha bitar utskurna ur paketet, precis som hos farmor och farfar. Hahaha! Han är så sjukt kul, den ungen! Välja leverpastej framför jordgubbsyoghurt liksom. Hur många barn gör det?! :-D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag åt med sked ur leverpastejpaketet när jag var liten...mums mums juh!

2008-02-11 @ 16:26:08
URL: http://squirlett.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0