Stress och panik?

Hejsanhoppsan, här sitter jag fastklistrad vid Tradera - igen. Vidar sitter klistrad framför teven, det är Calles nostalgi film som rullar, nämligen He-Man.
Det är 35 minuter kvar tills vi ska gå. Vidar är klar. Leylia sover. Och här sitter jag i pyamas. Vidar ska till tandläkaren. Vi har tandläkarstolar utspridda över hela stan... Tänk om vi hade haft samma tandläkare till hela familjen...
Nej, det är dags att väcka tösabiten.

35 minuter är väl inga som helst problem för Blixten? Jag brukar vara snabbare än så.... 4 sekunder, sjunger han inte så? Det tar inte längre tid för mig att klä mig och barnen, borsta bissebussar och rulla ut vagnen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0