Todays ToDo.

Idag blir det banne mig till att jobba röven av mig! Mycket ska hinnas med. Packning bl.a. Sen ska jag röjja undan lite så det inte är städning som är nr. 1 på schemat efter resan.
För er som inte har något bättre för er så kan ni ju få ta del av dagens "ToDo-lista" gällande Lextorparområdet.

Bädda nytt, bädda rent.
Tvätta.
Packa.
Damma och dammsuga.
Haircut.
Leta reda på den efterlysta kabeln.
Gå UT i det underbara vårvädret! (Hur inspirerande känns det att packa för en smällkall vintervecka när våren äntligen är på ingång?! ;-) )
Laga mat. Jag är så trött på att laga mat. Någon måste ju försörja Max också...
Ladda inför min första arbetsdag som sker imorgon. Min första arbetsdag på 1,5 år! ÄNTLIGEN!

Jamen det är väl bara att sätta igång då om jag ska bli klar i tid till lekdags ute :-)

Kommentarer
Postat av: Charlie

hej gumz!!
Hur har dagen på jobbet gått då??
Kramis

2008-02-18 @ 12:50:32
URL: http://squirlett.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0