40 frågor, 39 svar

I brist på annat :-D

1. När gick du upp idag?
Kl. 07.

2. Diamanter eller pärlor?
Diamanter.

3. Senaste filmen du såg på bio
Pirates of the Caribean sommaren 2006

4. Favorit-TV- program?
Greys Anatomy.


5. Vad åt du till frukost?
En smörgås, ett glas juice och tre latte.

6. Vad är ditt andranamn?
Matilda, Louise.

7. Din favoritmat?
Alla möjliga och omöjliga sorets soppor. En stor fet, halvstekt ryggbiff. Wilai Thai.

8. Vilken mat gillar du inte?


9. Favoritchips?
Choklad.

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Winnerbäck - Daugava

11. Vilken bil kör du?
En Emmaljunga -05. Det är förvisso ingen bil, men det enda fordon jag kör.

12. Favoritmacka?
Toast med avokado.

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
Lögnare, sabotörer. Tragiska människor helt enkelt.

14. Vilka är dina favoritkläder?
Mina nya jeans och någon topp/linne/tröja

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
Ena änden på Kreta. Semestern 2004 skulle jag mer än gärna göra om :-)

16. Favoritklädmärke?
Polarn o. Pyret. Hahaha!

17. Var vill du dra dig tillbaka?
På Kreta. Hahaha!

18. Favorittid på dagen?
Morgonen.

19. Var är du född?
Vänersborg.

20. Vilken är din favoritsport att se på?
Sport? Räknas Vidars löp-rundor när vi är ute på promenad?

21. Coca Cola eller Pepsi?
Pepsi Max.

22. Fotboll eller ishockey?
Ishockey.

23. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
Morgon, nu för tiden.

24. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr.

25. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Vart ska jag börja?

26. Vad ville du bli när du var liten?
Frisör.

27. Bästa barndomsminnet?
Vart ska jag börja?

28. Varit i Afrika ?
Nej.

29. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Hahaha! Nej.

30. Varit med om en bilolycka?
Ja.

31. Favoritdag i veckan?
Alltså, tisdag eller lördag makes no different.

32. Favoritrestaurant?
Hemkörning.

33. Favoritblommor?
Just nu faller jag för tulpaner.

34. Favorit-snabbmatsrestaurant
Max.

35. Äger du en cykel?
En? Nej, tre.

36. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Ingen. Jag vill inte ha några kreditkort. Kan man inte betala när man handlar så får man väl vara utan.

37. Läggdags?
21-23

38. Vad lyssnar du till just nu?
Pokemonfilmen. Vidars nya favorit :-)

39.. Favorit färg
Marinblå, lila, röd, vit, gul, orange, grön, cerise, turkos.

40. Hur många tatueringar har du?
Tre.


image5

Kommentarer
Postat av: mommytalk.blogg.se

Fin listan :)itressant

2008-01-17 @ 21:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0