Grått är ingen fin färg.

Idag är en grå dag. Jag är dödstrött! Jag, som kan sova mig igenom ett världskrig utan problem, har sovit skitdåligt inatt..... Hela kroppen värker och ögonen går i kors!
Det är nog gårdagens bravader som tar ut sin rätt. Alltså, jag fattar bara inte vad det är för fel! Vidar blir helt knäckt på kvällen. På dagarna är han som vanligt, men på kvällen blir han jätteledsen och skriker och grinar oavbrutet (två timmar igårkväll för att vara ganska exakt.... Minst en timme kvällen innan det).
Jag hade ju tänkt ta med sötungarna till Ö.F idag, men jag orkar bara inte..... Herrigud, jag minns inte ens när jag var så här knockad senast.... Risken med att lägga barnen för en vilostund mitt på dagen är att jag garanterat kommer somna, och chansen att jag aldrig vaknar igen är överhängande stor som det känns just nu.
Jag mår fortfarande skräp efter bråket igår, men Vidar verkar ha lärt sig att man inte får göra hur som helst så det kom ju iaf något positivt ur det tråkiga :-I

Det är inte bara grått i huvudet på mig, det är tokgrått ute också. Men det ser ut som det kommer klarna upp frampå dagen så att det kan bli en lekstund ute lite senare iaf :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0