Nytt år, gamla gener

Det har inte blivit särskilt mycket uppdatering här det sista. Det har varit fullt ös hela tiden!

Nyårskvällen tillbringade vi hos Calles föräldrar med vansinnigt god mat (oxfilé, potatisgratäng m.m) och hysteriskt smarrig efterrätt (exotisk fruktsallad med vaniljglass och grädde)! Jag har ätit halvt ihjäl mig och vågar inte ställa mig på vågen på minst två veckor.

Jag och Vidar gick, som så många andra kvällar det senaste, hem när Vidar inte orkade längre. Jag bäddade ner skrotten och väntade på att de andra skulle ramla in. Några dagar innan smällde någon lite smällare när vi var ute och lekte, Vidar blev rädd och ledsen. Därför var vi inställda på det värsta (att Vidar skulle vakna vettskrämd och gråta). Så kom då det fruktade tolvslaget med fyrverkerier och smällare. Vidar sov. Stensov. Han rörde inte en fena. Han är jättenära släkt med mig J Jag skulle utan problem kunna sova mig igenom en tromb, nu har vi fått det bekräftat att Vidar har ärvt åtminstone en gen från mig :-D

Vi har haft supermysigt både under julen och övergången till det nya året. Fullt ös, som sagt, men mysigt. Nu ska vi ta det lite lugnt i några dagar, men nästa vecka blir det förhoppningsvis en tur till öppna förskolan med barnen.



299144-7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0