Singing Bee


Jag kollade på Singing Bee på tv igårkväll. Eller ja, jag kollade en liten stund bara. Alltså, den där killen -Emil- han var ju världens sämsta tävlingsmänniska!
När jag började titta så var dom fyra, sen åkte "lila" ut och efter henne åkte Lotta ut. Sen var det Emil och en tjej kvar. När de kom till "Passa eller Sjunga" (där man får poäng om man sjunger rätt, men motståndaren får poäng om man inte sjunger rätt) så valde han "Passa" flera gånger för att det automatiskt skulle gå över till tjejen så att hon fick sjunga istället. På så vis fick ju han flera poäng på låtar där hon inte riktigt kunde texten. Ååååh, vilken looser rent ut sagt! Tjejen vågade iaf sjunga när det var hennes tur, medans Emil fegade nästan varje gång. Man borde inte få passa....
Men det är ju bara min åsikt.
I övrigt var ju programmet riktigt underhållande och himla kul! Hanna Hedlund är ju som gjord för att vara programledare i Singing Bee! (och snygg hårfärg har hon också! :-) )

299144-12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0