Tantvarning?

Jag börjar tro att det där roliga ålderstestet på Facebook stämmer? Efter att jag svarat på frågorna så konstaterades det att jag är 55(!!) år. Hej å hå, snacka om lillgammal! :-D
Men så igår, när jag kände att jag höll på att dö, så tittade jag runt lite på olika postordersidor. (Postorder låter så åttiotal....) Jag tänkte att nu när det är stora grejer på gång så kan det ju vara roligt att updatera garderoben lite, fylla ut den (eller bygga ut den). Jag kikade på klänningar som ju känns väldigt fräscht i vår och sommar. Och så tittade jag på overaller (typ snickarbyxmodell...) och så tittade jag på linnen och toppar. Men tamejfan allt är ju ringat ner till naveln! Ursäkta mig men jag har fött och ammat två barn, jag är inte intresserad av att flasha tuttarna (eller något annat heller för den delen)! Hur vore det om man kanske kunde designa kläder där en bh faktiskt är en bh, ingen accessoar? Eller där just en bh är just en bh, istället för att vara någon sorts lager-på-leger-detalj? Bara för att det är dags för vår och sommar så ska man tydligen visa både mage, tuttar och arsle - på samma gång! Ser inte det lite (eller mycket) trash ut? 
Hejsanhoppsan!  Hör och häpna - mina förebilder är inte Britney Spears, Paris Hilton, Pamela Anderson eller någon annan troslös heller för den delen. Vill jag visa allt det där så tar jag på mig en bikini, men inte ens det kommer inhandlas inför beach 2008.....
Kan någon tipsa om schyssta shoppingsidor?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0