Confessions

Jag älskar Telia! Faktiskt, jag gör verkligen det :-D
Min mobil hamnade hos den mobila doktoren. Doktoren ansåg tydligen att telefonen var för sjuk för att kunna lagas, så den store Teila adresserade mig en ny fon. De uppmärksammade t.o.m att jag inte tagit ur hjärtat på fonen, så de flyttade över det gamla hjärtat i den nya fonen och skickade detta till mig. Alla mina bilder finns kvar. Alla mina värdefulla pics på kidsen! Det vore det allra sorgligaste att förlora.... Men inget gott som inte för något sorgligt med sig -  Alla mina kontaktlinser försvann, så om någon känner sig träffad så smsa gärna så jag kan få pillat in kontaktlinsen igen
Marja trodde att jag försvunnit från planeten. I have not. Jag spelar bara lite svår emellanåt ;-)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Telia och Telia. Ibland kan till och med Anovo föra något gott med sig. ;)

2008-07-24 @ 00:29:08
URL: http://Madeleines-Vardagsblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0