Go away!!!

Det har satt sig runt ögat. Runt om och innanför. Det gör skitont! Det känns som konstant huvudvärk, fast bakom ögat. Inget hjälper...  Den kallas ögonmasken lindrar för tillfället, men den funkar liksom inte hela loppet....
Jag går runt i min bubbla, där det känns som att jag skriker så fort jag säger nåt. Jag svarar "Va???" på allt folk säger till mig. Det enda jag hör är ljud från kroppen. Jag hör liksom, vid varenda rörselse, hur benen i kroppen liksom skaver mot varandra och knakar.... Man blir knäpp!
Jag är så trött på det här! Jag vill bara gå och dra något gammalt över mig.... I 1,5 vecka har jag vart kass. Man tycker ju att det borde vända men det bir bara värre.

A-C var gullig och gav mig en armoamassage... Jag skulle behöva dagslånga sådana just nu.

Jag har inte orkat nånting idag. Tvätten slängde jag ner för trappen. Och där ligger den - fortfarande. Mat har jag inte orkat göra iordning till mig själv.... Jag har inte ens orkat kamma håret! Sjukt! I'm so damn lazy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0