Vilka tillhör din närmaste umgängeskrets?


När man hittar sånt här i jackan så inser man att ens närmsta umgängeskrets består av personer under fyra år :-D






För bara lite mer än fyra år sedan hittade man helt andra saker än nappar i mina jackfickor. Där fanns all möjlig skit som är spårlöst borta nu för tiden.... T.ex. M.Light, tändare, kvitton, pengar, godis (nåja, det kan man fortfarande hitta ibland). Det enda som still going strong är nyckelknippan. Fast den har ju visserligen ändrats lite genom åren... Och mitt läppglans- och lypsyl-beroende sitter fortfarande i...
Hade någon frågat mig för 7 år sedan om jag trodde att man skulle hitta nappar bland mina grejer så hade jag skrattat ihjäl mig.... Men så träffade jag ju Carln min, och dom generna kan man ju inte säga nej till :-D

Leta igenom dina fickor. Vad hittar du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0