Midsommar i Skalhamn...

Vi åkte ut till Skalhamn... Jag började packa upp...
Calle gick in i badrummet men han vänder och går ut igen och så tittar han på mig, skakar på huvudet och frågar vad sjutton jag ska med alla dessa grejer till för fyra dagar i Skalhamn, fyra dagar i solgasset??
Jag förstår inte vad han menar ;-)
Man vet aldrig vad man kan behöva, eller när man kan behvöa det.... Och det fick helt enkelt inte plats i skåpet...


Fredag morgon kl.08:00.


Vackert...


Efter midsommar-middagen...



Midsommar firas ingen annanstans än i Skalhamn!

Kommentarer
Postat av: Robert

En x-tra vagn bara till Lottas prylar, det hjälpte inte med större bil. Det blev bara mer prylar! :P

2009-06-26 @ 23:48:27
URL: http://www.robertryden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0