Dagens märkligt roliga...

Alltså, ibland skrattar jag nästan ihjäl mig. Mina barn är så sjukt roliga!
Bara dagens frukost var något av det märkligaste och sjukroligaste jag vart med om...

Här är Vidars frukost: Vaniljfil, inget konstigt. Apelsinjuice, inget konstigt. En halv tekaka med smör och leverpastej, inget konstigt - om det inte vdore för att han ville ha kaviar-kluttar på leverpastejen!
-Är du säker på det Vidar??
Han nickade instämmande, jag kluttade ut lite kaviar och trodde att han skulle slänga mackan, men inte. han tuggade i sig den för glatta livet och bad om en till... Så jäkla roligt! :-D
 

Leylia skulle ju givetvis inte vara sämre. Hon fick den andra halvan av tekakan med smör och leverpastej på... Hon ville däremot inte ha kavar-kluttar. Hon ville ha mjuk-skink-ost-kluttar på leverpastejen! Herrigud!

Kommentarer
Postat av: kicki

muhahaha sådan mamma sådana barn! fan vad roligt!!!

2009-03-22 @ 21:06:52
Postat av: Lotta

Personligen har jag majonäs-kluttar eller saltgurka på leverpastejmackan, vilket Calle tycker är jävligt märkligt. Men det finns tydligen de som är mer märkliga än så :-D

2009-03-22 @ 21:09:36
Postat av: Dryden

Majonäs på leverpastej är ju ett givet tillbehör. Vilka ufon fattar inte det?

2009-03-22 @ 22:14:16
URL: http://www.dryden.se
Postat av: Marja

Usch, det där med majonäs har jag blivit ilurad av din bror, äckligt! Smörgåsgurka ska det vara på leverpastejsmackan inget annat. Min lillebror brukade äta leverpastej, kaviar och messmör på samma macka när han var liten, det tar nog rekord i äcklig kombo... :)

2009-03-26 @ 14:43:56
URL: http://marjasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0