En sketvanlig Svensson

-Du är det snyggaste som någonsin gått i ett par skor.
Precis så sa jag till Calle, apropå absolut ingenting... Vilket så klart ledde oss in på en diskussion..
-Det finns ju hur många som helst som du tycker är snyggare än mig.. (C)
-Som vem? (jag)
-Johnny Depp. (C)
-Ingen är snyggare än Johnny Depp i Pirates. Men du är fucking close.... (jag)
-Där ser du, jag är inte det snyggaste som någonsin gått i ett par skor..(C)
-Men damn it, jämför med vanliga dödliga istället... Det måste ju finnas någon som du tycker är snyggare än mig? Typ Kate Beckinsale (jag råkar veta att hon är hot, hot, hot i hans ögon...)
-Nu kommer jag inte ens på vem hon är.. (C)
-Van Helsing...
-Jajaja... (C)
-Det måste ju finnas någon...
-Alltså, när det gäller såna personer så kan jag bara gå på utseende, och du vet ju att jag inte är sån... (C)
-Jag tänker fråga igen -  om du inte tog mig för mitt utseende, vad sjutton tog du mig för då??
-Okej, det finns en... (C)
-Vem? (äntligen blev det riktigt spännande ;-) )
-En som jag "varit kär i" sedan första gången jag såg henne... (C)
-Men vem?? (Jag hade väntat mig nåt i stil med Carmen Electra, någon som man inte kan mäta sig med...
-Maria Bonnevie.
-Maria Bonnevie?!?
-Ja...
-En sketen Svensson!?


Det där var väl inget att "jämföras" med... ge mig en utmaning damn it!

Kommentarer
Postat av: kicki

maria bonnevie! henne slår du ju för fan med hästlängder!

2009-03-14 @ 09:02:04
Postat av: Charlotta

Hahahahaaa!!

2009-03-15 @ 10:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0