Hockey


En hockeydiskussion mellan mig och Calle alldeles nyss....

-Vad roligt det ska bli när vi sitter tre här i soffan i Frölunda-tröjor. (Calle)
-Vilka tre? (Jag)
-Jag, Vidar och Leylia...
-Får inte jag vara med?
-Du är ju inte intresserad ;-)
-Jag kan väl vara jätteintresserad!
-Man måste vara intresserad när det går dåligt också...
-Jaja, men jag kan väl sitta här i soffan med matchtröja och så kan jag jubla när det går bra och så kan jag sucka när det går dåligt?
-Vad bra då kan du ju vara med nu när det drar igång nu då ;-)
-Jag måste ladda och förbereda mig så jag väntar nog tills nästa år...
-Hahahah! No shit....

Kommentarer
Postat av: Dryden

Haha!

2009-03-09 @ 00:58:47
URL: http://www.dryden.se
Postat av: kicki

muahahah jag dör!!så låter en äkta supporter!!by the way heja brynäs!

2009-03-09 @ 12:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0