Önskelistan

Man ska vara näll mot fötterna, och vilka fötter skulle inte få nytt liv med dessa snyggingar på!? :-D







En sån här klänning har jag velat ha i flera år, bara för att :-D


Soda Stream. Jag dricker alldeles för mycket bubbel. Smäller man i sig 18 liter på 1,5 vecka så måste man ha en soda Stream. Det finns ingen anledning att bära hem tunga flarror när man kan ha en sån här snygging på köksbänken :-D
(Ja, reklamen är mucho viktig! Jag vill också vara en maaagisk mamma som kan göra bubblor av kranvatten :-D)



Charlotta-halsband. Det är snyggt. That's it.



Kaffebryggare. C3. Design. Nånting. Grymt snygg!

Kommentarer
Postat av: Dryden

En C3-bryggare hade jag för något år sedan och den fungerade klockrent, tills en liten fuktskada slog ut den (och resten av lägenheten, tack jordfelsbrytare för den!).

2009-11-27 @ 12:10:42
URL: http://www.dryden.se
Postat av: Charlotta

vadå? är den BARA snygg alltså? fixar den inte att stå i ett kök?

2009-11-27 @ 12:15:01
URL: http://urlottassynvinkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0