Årets julklappar...

Oh my vad jävla mycket julklappar det låg under granen i år! Det är väl inte så svårt att lista ut att det var mest paket till ungarna... Vilken tur för Vidar och Leyan att det bara är de två som får all uppmärksamhet ;)

Finaste ♥



     

         

           

           

+ några smurfar, några barbiedockor till, skidhjälm, skor, osdv, osv, osv...

Och vad fick mamman då?


     

En snowboard, med mitt mest använda ord + rosa :)


+ locktång, den obligatoriska almanackan från mamma, Höganäsmuggar, osv, osv...

Carln fick sina obligatoriska kalsonger, som alla andra år :) Han hatar mina färgglada val lika mycket som jag älskar dom ;)
Det är tradition, och det kommer fortsätta så ända tills jag har utrotat alla hans fula jobbkallingar som ser ut som nåt katten släpade in i lumpen...

Men så här söt är han iaf dagen efter tomtens besök, när han - i vanlig ordning - rotar runt i kylskåpet efter nåt som är ännu lite bättre än det förra han åt ;)


   

+ presentkort till tatuering, adidasbyxor, ett par Björn Borg till, tröjan han har på sig på bilden, osv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0