I väntan på doktorn...

De kan verklligen konsten att försöka få väntetiden att verka så kort som möjligt på vårdcentralen. Först väntrum 3, sen lab., sen väntrum 2, sen sköterska (som ändå inte får skriva ut nåt utan bara ska konstatera att provsvaren var jävligt positiva), sen väntrum 3 och seeeeen (efter ungefär 20 minuter och 75 sammabrott på ungar som bara vill till bilen och åka hem) kom vi till doktorn. VÅR doktor kan jag nog börja kalla henne nu, för det här var tredje gången på 5 månader som vi träffade just henne. Hon är skitbra! Det är banne mig annat än den där som jag har lyckats hamna hos 2 ggr och som jag är lika missnöjd med varje gång...

Det obligatoriska när man går till doktorn: Tablettask, tidning och klistermärke..


Vidar tog det lugnt...


...och sparade sin tablettask 5 min till ;P


Man undrar ju vem som ser mest sjuk ut, mamman eller barnen ;P


Leyan var lite svårflörtad ;P




Bamseklistermärket är väldigt fint :)


Syskonkärlek: Leyan sträcker på sig, och Vidar sparkar henne i ryggen...


...vilket resulterade i ett helt ljuvligt bråk....


...och slutade med jävligt hårda nypor...


Jag fick spader givetvis och röt ifrån nåt om att "nu lägger ni aaaaav!!"
Då tyckte Leyan att jag skulle vara tyst.
Och hur löser man det bäst? Genom att klistra fast världens starkaste björn över munnen givetvis ;P


Två timmar spenderade vi på Vårdcentralen... Och yes, jag är mer än lovligt slut, innan dagen ens har börjat ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0