Midsommar


På midsommar åkte vi givetvis ut till Skalhamn, jag vägrar fira någon annanstans! :D

För att slippa den värsta trafiken så åkte vi på torsdagkväll.
Det började med att Vidar fick åka i sin nya bilstol, som han fick för att han ska kunna åka med när jag är ute och rastar bilen :) Jag trodde faktiskt att det skulle bli betydligt svårare att förklara för Leyan varför Vidar får sitta framåtvänd, men inte hon. Men hittills har det gått bra :) Hon har dock redan bestämt sig för att hon vill ha en rosa stol :D Jag sa att när hon blir lika stor som vidar så får hon också sitta framåt. "Leya är en stor tjej, mamma..." Men självklart :D


Jag och Carln avslutade torsdagskvällen med Yatzy, Djungelvrål...


...och tydligen väldigt djupa diskussioner ;D


Men ja, det är jävligt gôtt att åka ut till Skalhamn :)


Fredagen tillbringade jag i solen...


...med Stella :D


Bill och Bull tyckte också att det var rätt gôtt i solen :) Vidar fiskade med håven i sin pool...


Leyan fick nog av värmen och sov en stund framför tvn innan vi gick upp till långbordet och åt godaste maten ever...


...sill, potatis, gräddfil, gräslök och nubberöra. jag skippade dock nubben :D


Men innan vi gick så fick hon svida om till midsommar dressen :)


Det blev några stycken vid bordet...


...Carln satsade stenhårt. Minsta sol, då är det sunglases som gäller...


...men när solen försvinner och det blir skitkallt så åker glasögonen av och tröjan på :D
Men han ser ganska nöjd ut ändå :)


Skål! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0