Torp

En regnig dag förra veckan tog jag och barnen med oss farmor på en roadtrip till Torp för att mysa i leksaksaffärer och äta på McDonalds..
(Varning för dålig reklam till McD!)

Leyan äter pommes. Strax efteråt gick hon på hamburgaren, men ville inte ha brödet (vilket vem som helst kan förstå) och så tappade hon ut alltihop i knät, så det här är den sista bilden på en ren Leyan... Sen var det ketchup över hela henne ;D )


Leksak och ketchup, det är det viktigaste :)



Jag fattar inte att McD fortfarande tar sig runt, med tanke på att både Burger King och Max finns överallt! Burger Kings pommes och Max burgare är de bästa! De borde slå sig ihop till ett Max King ;D
McD's sladdriga pommesar och svampiga burgare gör att iaf jag väljer att svälta. Och nu är det ju tydligen itne bara mig det är fel på, eftersom även Leyan väljer bort svampbrödet ;P
Och faktum är att om man vill vara (mer) säker på att man får fräsch och nyfixad mat så ska man välja +/- något, då måste de göra en helt ny burgare, för specialare är inget de håller på lager. Ännu bättre är om man väljer något udda, en friterad fisk eller liknande, som de inte säljer så mycket av, för det har de med största sannolikhet inte på färdigt (det hade vi iaf inte på min tid)... Sure, man får vänta säkert 5 min, men det är såå värt det!
Been there, done that...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0